مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-05ورزشي

«بن بست» هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان/ پرسپولیس روی لبه تیغ


تیمی که در آستانه کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتبال ایران است به دلیل مشکلات مالی دچار دو دستگی شده و اختلاف بین هیات مدیره و بازیکنان شرایط این تیم را بحرانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با بحران داخلی که ناشی از مسائل مالی است روبرو شد.

بازیکنان پرسپولیس از عملکرد مدیران خود در پرداخت مطالبات فصل جاری راضی نیستند و در حساس ترین شرایط که برای تکرار قهرمانی خود باید تمرکز داشته باشند نسبت به عملکرد آن موضع گیری کردند.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر توانست با کادر مدیریتی جدید خود که در رأس انها سید مجید صدری حضور داشت بدهی 500 هزار یورویی به ماریو بودیمیر بازیکن پیشین خود را پرداخت کند.

مبلغ ارزی سنگینی که باعث قرض سید مجید صدری رییس هیأت مدیره این باشگاه شد تا سرخپوشان بتوانند در نقل و انتقالات زمستانی مهدی ترابی و شهریار مغانلو را جذب کنند.

سرخپوشان پایتخت که 110 میلیارد تومان از قرارداد خود با کارگزار رسمی برند را نیز برای فصل جاری دریافت کرده بودند برای پرداخت طلب فصل جاری اعضای تیم دچار مشکل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بن بست» هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان/ پرسپولیس روی لبه تیغ

«بن بست» هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان/ پرسپولیس روی لبه تیغ