مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-05اقتصادي

وزارت نفت تمایلی برای عرضه نفت در بورس ندارد


مدیرعامل بورس انرژی ضمن تشریح موفقیت ایران در صادرات بنزین از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی در مورد صادرات نفت از طریق این بازار گفت: با وجود اینکه بورس انرژی آماده انجام معاملات نفت است اما اراده ای از سوی وزارت نفت برای عرضه این محصول در بورس انرژی وجود ندارد.

- مدیرعامل بورس انرژی ضمن تشریح موفقیت ایران در صادرات بنزین از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی در مورد صادرات نفت از طریق این بازار گفت: با وجود اینکه بورس انرژی آماده انجام معاملات نفت است اما اراده ای از سوی وزارت نفت برای عرضه این محصول در بورس انرژی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نقوی در نشست خبری که امروز برگزار شد با اشاره به دهمین سالگرد تأسیس بورس انرژی اظهار کرد: بورس انرژی در 17 تیرماه سال 91 تأسیس شد و فعالیت خود را از 19 اسفند همان سال با معاملات برق آغاز کرد.

وی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که در بهمن ماه سال 92 توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، اظهار کرد: در بند 13 و 14 این سیاست ها به مواردی از جمله افزایش صادراتی که نفت، گاز، پتروشیمی و فراورده های نفتی، افزایش ذخایرراهبردی نفت و گاز، افزایش مشارکت بخش خصوصی در صادرات محصولات مذکور و.

اشاره شده است و از همان زمان تاکنون بخشی از وظایف ما اجرای این سیاست ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت تمایلی برای عرضه نفت در بورس ندارد

وزارت نفت تمایلی برای عرضه نفت در بورس ندارد