مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-05بين الملل

کشف بیش از 2000 سند مربوط به تاریخ برده داری در آمریکا


به تازگی بیش از دو هزار صفحه سند با قدمت مربوط به سال های 1600 تا 1800 پیدا شده است که از تاریخچه بی رحمانه برده داری در آمریکا پرده برداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسناد جدیدی به تازگی کشف شده است که از تاریخچه بی رحمانه برده داری در ایالات متحده پرده برداری می کند.

طبق گزارش های منتشر شده در وبگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا، حدود دو هزار صفحه اسناد جدید تاریخی با قدمت مربوط به دهه های 1600 تا 1800 در اتاق زیر شیروانی یک خانه 200 ساله در ایالت مریلند آمریکا پیدا شده است.

برخی از صفحات این اسناد، جزییات دلهره آوری از حراج و فروش سیاهپوستان آمریکا را نشان می دهد خریداری کرده بود.

برخی از محققان بر این باورند که کشف این اسناد بسیار حائز اهمیت است زیرا کمک می کند تا یک نسل یا دو نسل بعدی آمریکایی ها بدانند که سیاهپوستان مالکیت اموالی را برعهده داشتند و در سال هایی، آن مالکیت را از دست دادند.

کشف اسناد فوق در برهه ای از زمان صورت گرفته است که سیاهپوستان آمریکایی به دنبال عدالت و فرصت های برابر در سراسر ایالات متحده هستند.

در حالی جامعه سیاهپوستان به دنبال اجرای عدالت و برابری برای خود هستند که در ماههای اخیر، تصاویر ویدئویی زیادی در خصوص رفتارهای تبعیض آمیز و خشونت بار پلیس آمریکا با سیاهپوستان منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2000 سند مربوط به تاریخ برده داری در آمریکا

کشف بیش از 2000 سند مربوط به تاریخ برده داری در آمریکا