مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-05سياسي

تو چون نون و قلم پیوند با مایسطرون / روز قلم، در سایه سار موزه مطبوعات آذربایجان


روز قلم برای آنها که دل در گرو کلمات دارند، روزی است با عطر و بوی دانایی؛ فرصتی برای گرامیداشت اندیشه هایی است که می خواهند با ایجاد دنیایی پاک تر و شفاف تر، - خبرگزاری فارس - فرینوش اکبرزاده: میانه تیرماه، آن زمان که جان بر سر تیری نشست تا میهن بماند، کلمه متولد شد؛ کلمه ها، مسیری روشن ساختند تا دل هر چه تاریکی و تلخی است.

  حالا در میان پیچیدگی مضاعفی که محدودیت های کرونایی به زندگی ما وارد کرده، قلم خسته اما ایستاده تر از همیشه، چشم به راه دنیایی است که مسیر دروازه اش از میان کلمات می گذرد.

در میان این تلاطم دنیای کلمات که به دنیای مجازی گرهی جدا نشدنی خورده، شهر تبریز به عنوان یکی از پیشگامان تولد و بالندگی گونه ای از اطلاع رسانی که امروزه است، روزی که باید به احترام کلمه و نوشتن، ایستاد و به کسانی که در این راه از هیچ تلاش و ازخود گذشتگی فروگذار نمی کنند، احترام گذاشت؛ روزی که حرمت و احترام رسانه ها را نه فقط در گفتن، که در چگونه گفتن معنا می کند و بیان صادقانه و آزادانه را به مثابه ارزشی والا مورد تاکید قرار می دهد.

شاید نقش رسانه ها در زمانه ای که دسترسی به اطلاعات بسیار ساده تر از قبل است، مانند گذشته های دور ارزیابی نشود اما بی شک تا وقتی صداقت و راستی و صحت ارزشی در جوامع داشته باشد، نقش رسانه ها به عنوان اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تو چون نون و قلم پیوند با مایسطرون / روز قلم، در سایه سار موزه مطبوعات آذربایجان

تو چون نون و قلم پیوند با مایسطرون / روز قلم، در سایه سار موزه مطبوعات آذربایجان