مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-05سياسي

جزییات برخورد با کلاهبرداران کنکور 1400/ دستگیری متخلفان سر جلسه آزمون


اصولا با قاطعیت می توان گفت که قبل از برگزاری آزمون هیچگونه سؤالی لو نرفت اما در گروه ریاضی یک داوطلبی بعد از شروع امتحان موفق شد از سوالات عکس برداری و به یکی از کانال ها ارسال کند که در همان روز این کانال و افراد مرتبط با آن .

- ابراهیم خدایی رییس سراسری طی 4 روز در صحت و سلامت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: در کنکوری سراسری سال جاری تمهیدات امنیتی و حفاظتی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و قاعدتاً داوطلبان قبل برگزاری، مصداق های این برخوردها را از طریق نهادهای امنیتی و اطلاعاتی از قبیل وزارت اطلاعات، پلیس فتا و پلیس امنیت ملاحظه کردند و بخش عمده ای از کانال ها شناسایی و برخورد شد و یک بخش در جریان برگزاری و در زمان اعلام نتیجه داوطلبان ملاحظه خواهند کرد.

*قبل از برگزاری کنکور هیچگونه سؤالی لو نرفت خدایی اضافه کرد: اصولاً با قاطعیت می توان گفت که قبل از برگزاری آزمون هیچگونه سؤالی لو نرفت اما در گروه ریاضی یک داوطلبی بعد از شروع امتحان موفق شد از سوالات عکس برداری و به یکی از کانال ها ارسال کند که در همان روز این کانال و افراد مرتبط با آن توسط وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ما تمام اسامی را داریم و از طریق هیأت های رسیدگی به تخلفات با این افراد به شدت برخورد خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برخورد با کلاهبرداران کنکور 1400/ دستگیری متخلفان سر جلسه آزمون

جزییات برخورد با کلاهبرداران کنکور 1400/ دستگیری متخلفان سر جلسه آزمون