مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-05اقتصادي

بی خانمانی بومی ها و معامله با غیر بومی ها


این روزها کافی است به بنگاه های معاملاتی املاک سر بزنیم و ببینیم که چگونه سرپرستان خانوار با چشمانی مضطرب و نگران، دودو تا چهار تای زندگی شان را با افزایش نجومی قراردادهای اجاره ای محاسبه می کنند و می بینند حقوق های «بخورونمیرشان» کفاف این حجم از افزایش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، این روزها که خیلی ها از گرمای شدید هوا و قطعی های مکرر برق کلافه شده اند و در پی چاره ای برای رهایی از این بلای خانمان سوز می گردند، عده ای به سبب بی خانمانی، آن قدر نقره داغ شده اند که گرمای هوا و قطعی های مکرر برق در مقابل آن هیچ است.

حقوق هایی که کفاف افزایش ناعادلانه واحدهای مسکونی را نمی دهد این روزها کافی است به بنگاه های معاملاتی املاک سربزنیم و ببینیم که چگونه سرپرستان خانوار با چشمانی مضطرب و نگران، دودو تا چهار تای زندگی شان را با افزایش نجومی قراردادهای اجاره ای محاسبه می کنند و می بینند حقوق های بخورونمیرشان کفاف این حجم از افزایش ناعادلانه واحد های مسکونی را نمی دهد.

در این آفتاب سوزان مردان و زنانی که با ناامیدی درب بنگاه های معاملاتی را باز می کنند و با صدایی لرزان می پرسند: با فلان مقدار پیش و این مقدار پرداخت اجاره بها، گزینه ای برای سر پناه برایم سراغ دارید یا نه! خدا می داند چگونه آوارهای آرزوی پدری شرمنده روی سرش با گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خانمانی بومی ها و معامله با غیر بومی ها

بی خانمانی بومی ها و معامله با غیر بومی ها