مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-05اقتصادي

اعلام برنامه بی برقی در فارس+ جداول خاموشی


همزمان با اعمال خاموشی نوبتی در نقاط مختلف کشور ، جدول زمان بندی خاموشی روی پرتال شرکت های توزیع نیروی برق فارس و شیراز قرار گرفته است.

این در حالیست که طی 24 ساعت شبانه روز شاهد روشن ماندن چراغ برخی اماکن اداری، - ایسنا/فارس همزمان با اعمال خاموشی نوبتی در نقاط مختلف کشور ، جدول زمان بندی خاموشی روی پرتال شرکت های توزیع نیروی برق فارس و شیراز قرار گرفته است.

این در حالیست که طی 24 ساعت شبانه روز شاهد روشن ماندن چراغ برخی اماکن اداری، تابلوهای فروشگاه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی، نورپردازی اماکن مسکونی، تجاری و اداری و .

هستیم.

خاموشی برق که از ابتدای تیرماه همانند اکثر نقاط ایران، در استان فارس و شهر شیراز هم کلید خورده، منجر به طرح دوباره نقدهایی شده، که عمده آن معطوف به مدیریت کلان صنعت برق است.

اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده در استان فارس کلانشهر شیراز در حالی از ابتدای تیرماه، به شکل محدود و مقطعی اجرایی شد که هیچ برنامه زمانبندی از سوی شرکت های توزیع، اعلام نشده بود اما برگزاری جلساتی در سطح مدیران ارشد استان و اعلام اخباری مبنی بر افزایش مصرف نسبت به سال گذشته و لزوم مدیریت مصرف و تلاش برای فرهنگسازی نحوه مدیریت مصرف برق، نشان دهنده عزم صنعت برق برای توزیع عادلانه خاموشی ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه بی برقی در فارس+ جداول خاموشی

اعلام برنامه بی برقی در فارس+ جداول خاموشی