مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-05فرهنگي

معرفی هیات انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر دانشگاهی


ایوب آقاخانی، خیام وقارکاشانی و آرش پارساخو به عنوان هیات انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره، با ابلاغ حکمی از سوی سیدمجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ایوب آقاخانی، خیام وقارکاشانی و آرش پارساخو به عنوان هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.

کارگاه های جشنواره تئاتر دانشگاهی به ایستگاه آخر رسید کارگاه های آموزشی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به پایان رسید.

کارگاه تئاتر مستند با حضور اساتیدی چون یوسف باپیری، بهار کاتوزی، امین نوری و محمد موئن، کارگاه بدن من و چگونگی حرکت با حضور مصطفی شبخوان، بازیگری متون شکسپیر با حضور محمد عاقبتی، اسکیس صحنه و ماکت با حضور مصطفی مرادیان، کارگاه نور با حضور علی کوزه گر و کارگاه تاریخ کارگردانی معاصر با حضور مسعود نجفی در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی که از آبان ماه سال گذشته آغاز به کار کرده و در مقاطع مختلف برگزار شده بود، شنبه 12 تیر به پایان رسید.

همچنین نتایج و خروجی ورک شاپ اسکیس صحنه در بخش عکس، پوستر و ماکت صحنه که در حاشیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سالن مولوی به نمایش گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر دانشگاهی

معرفی هیات انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر دانشگاهی