مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-05سياسي

دستگاه های مختلف از ظرفیت کانون های مساجد استفاده کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انتظار می رود دستگاه های مختلف از ظرفیت مردمی کانون های مساجد استفاده کنند چرا که نیروی انسانی گسترده ای در استان آماده فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علیزاده صبح دوشنبه در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به تشکیل چهارمین جلسه این شورا، افزود: در جلسه امروز بیشتر به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه ها، افتتاح طرح اوقات فراغت و تقدیر از کانون های منتخب پرداخته می شود.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که کانون های مساجد در سال 72 تأسیس شد و این مجموعه نقش مهمی در ساماندهی فعالیت های بچه های مسجد داشته است، بیان داشت: از اتفاقات خوب در سال های اخیر، تصویب اساسنامه کانون های مساجد در سال 97 بوده است که بر همین اساس دبیرخانه های استانی تبدیل به ستاد شده است.

وی با اشاره به اهداف فعالیت های کانون های مساجد، بیان داشت: شبکه سازی بچه های مسجد، کشف و پرورش استعداد نوجوانان و جوانان در جوار مساجد، شبکه سازی نهادهای مجاور مسجد از جمله اهداف تأسیس کانون های مساجد است.

علیزاده با اشاره به اینکه حمایت از کانون های مساجد در سال های اخیر، از سهمیه ای به فعالیتی سوق داده شده است به این معنا که کانونی اعتبار بیشتری دریافت می کند که فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مختلف از ظرفیت کانون های مساجد استفاده کنند

دستگاه های مختلف از ظرفیت کانون های مساجد استفاده کنند