مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-05سياسي

تعارض در توزیع آب حوضه دز / نمی توانیم همه را راضی کنیم


هر تصمیم گیری که در خصوص حوضه دز انجام شود، قطعا تبعات خاص خود را خواهد داشت و نمی توانیم در توزیع آب در حوضه دز همه را راضی کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان آب و برق خوزستان گفت: هر تصمیم گیری که در خصوص حوضه دز انجام شود، قطعا تبعات خاص خود را خواهد داشت و نمی توانیم در توزیع آب در حوضه دز همه را راضی کنیم.

فرهاد ایزدجو در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی شرایط خشکسالی و توزیع آب در بخش های مختلف در حوضه رودخانه دز که امروز (14 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حوضه دز، تعارض هایی در برنامه تخصیص آب به واسطه برداشت های کشت شلتوک و سایر تصمیم گیری ها به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علی رغم برنامه ریزی های انجام شده و رهاسازی آب، شرکت کشت و صنعت دهخدا نمی تواند آب مورد نیاز خود را به واسطه تعارض های به وجود آمده برداشت کند.

رییس سازمان آب و برق خوزستان در خصوص تامین آب شرکت کشت و صنعت هفت تپه تصریح کرد: به اعتقاد سازمان آب و برق خوزستان، آب مناسبی در اختیار شرکت کشت و صنعت هفت تپه قرار می گیرد اما این شرکت مرتب به تخصیص آب معترض است و از بخش های مختلف پیگیر تخصیص آب بیشتر است.

ایزدجو گفت: در حوضه دز، منافع کشاورزان ناحیه شمال برای کشت پاییزه، شلتوک کاران، شرکت نیشکر هفت تپه و شرکت نیشکر ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض در توزیع آب حوضه دز / نمی توانیم همه را راضی کنیم

تعارض در توزیع آب حوضه دز / نمی توانیم همه را راضی کنیم