مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-05اقتصادي

دریافت 623 گزارش مردمی از تخلفات صنفی در استان زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از دریافت 623 گزارش مردمی از تخلفات صنفی در استان زنجان خبر داد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی 3 ماهه نخست سال جاری 623 مورد گزارش مردمی از تخلفات صنفی در سطح استان به ستاد خبری سازمان دریافت شد.

وی تصریح کرد: دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایت های مردمی از طریق تلفن 124 هم ستادهای خبری و برخورد با احتکار و قاچاق کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رسیدگی می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی های مستمری از اصناف انجام می دهد، ابراز داشت: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است.

فغفوری با اشاره به اینکه از شکایات دریافتی 569 مورد در بخش کالایی و 54 مورد در بخش خدمات بوده است، گفت: 303 مورد از شکایات دریافت شکایات به صورت اینترنتی راه انداری شده است و افراد می توانند با مشاهده قیمت اقلام در سامانه آپ و بروز تخلفات در واحدهای صنفی ، شکایت خود را در سامانه ثبت کرده و نتایج بازرسی نیز در این سامانه قابل مشاهده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ کمبود کالایی در بازار مشاهده نمی شود، اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 623 گزارش مردمی از تخلفات صنفی در استان زنجان

دریافت 623 گزارش مردمی از تخلفات صنفی در استان زنجان