مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-05اقتصادي

کمک بنیاد مستضعفان به آسیب دیدگان کرونا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بحران شیوع بی سابقه کرونا در سیستان و بلوچستان، بنیاد مستضعفان از گروه های جهادی فعال استان حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه پیرو ورود کرونای جهش یافته موسوم به دلتا در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که عملاً استان و به ویژه شهرستان زاهدان را با یک بحران بی سابقه مواجه کرده، بنیاد مستضعفان در کنار دیگر نهادهای انقلابی به کمک مردم استان آمده است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا در گام نخست دو هزار سبد غذایی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال جهت توزیع میان خانوارهای آسیب دیده حاشیه شهر زاهدان وارد استان شده و روند توزیع آن از امروز توسط گروه های جهادی فعال سطح شهر آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به جلسات مکرری که در روزهای اخیر با مسئولان گروه های جهادی سطح استان داشتیم قرار بر این شد حمایت ویژه ای از گروه های جهادی فعال در زمینه مقابله با در استان بخش قابل توجهی از کادر درمان با بیماری درگیر شده اند و عملاً توان حضور در میدان مبارزه با بیماری را ندارند و به نظر می رسد حضور پرستاران جهادی در بیمارستان های استان می تواند به عنوان یک اولویت در شرایط حاضر تلقی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بنیاد مستضعفان به آسیب دیدگان کرونا در سیستان و بلوچستان

کمک بنیاد مستضعفان به آسیب دیدگان کرونا در سیستان و بلوچستان