مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-05اجتماعي

اجرای طرح سنجش سلامت برای 36 هزار نوآموز لرستانی/ پوشش 99 درصدی کودکان


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان با بیان اینکه امسال و بر اساس پیش بینی ها 36 هزار نوآموز مورد سنجش سلامت قرار می گیرند، گفت: تاکنون 13 هزار نوآموز اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده و نوبت دهی شده اند که از این تعداد 6 هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفته .

- امیر اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی وامادگی تحصیلی  نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی، تخصصی در مرکز استان کار سنجش را انجام می دهند، ضمن اینکه در پایگاه تخصصی افراد دارای مشکلات بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی به طور تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال و بر اساس پیش بینی ها 36 هزار نوآموز مورد سنجش سلامت قرار می گیرند، گفت: تاکنون 13 هزار نوآموز اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده و نوبت دهی شده اند که از این تعداد 6 هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفته و برای آن ها گواهی سنجش صادر شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح کودکان از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، دهان و دندان، پوست، مو و توده های بدنی مورد ارزیابی قرار می گیرند، ضمن اینکه نتایج حاصل از این طرح می تواند مورد استفاده پژوهشگران اجتماعی و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سنجش سلامت برای 36 هزار نوآموز لرستانی/ پوشش 99 درصدی کودکان

اجرای طرح سنجش سلامت برای 36 هزار نوآموز لرستانی/ پوشش 99 درصدی کودکان