مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-05حوادث

انجام 60 عمل جراحی زیبایی با دکترای مدیریت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی انجام داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی خبر داد که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی انجام داده بود.

سردار لطفی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: از اوایل خرداد سال جاری 4 پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشک قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی کرده و با جراحی پلاستیک گوش و بینی و کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، اعلام کرد: پس از هماهنگی قضایی متهم هنگامی که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک داشت، بازداشت شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون 60 عمل جراحی انجام داده است تصریح کرد: متهم 34 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 60 عمل جراحی زیبایی با دکترای مدیریت

انجام 60 عمل جراحی زیبایی با دکترای مدیریت