مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-05اجتماعي

2هزار نفر به مددجویان کمیته امداد استان سمنان اضافه می شوند


معاون سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه 5.

2 درصد جمعیت استان تا پایان سال گذشته تحت پوشش کمیته امداد بودند، گفت: دو هزار مددجو شهریورماه سال جاری به این نهاد اضافه می شوند.

- ، سیده فاطمه تقوی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه تا پایان سال گذشته دو درصد جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد بودند، ابراز داشت: دو هزار نفر نیز شهریورماه سال جاری به این نهاد اضافه می شوند.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد خانوار پشت نوبتی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت، افزود: اشتغال، درمان مباحث فرهنگی و حقوقی، مسکن، تحصیل دانش آموزان، طرح اکرام و محسنین ازجمله مواردی هستند که این خانواده ها از آن بهره مند خواهند شد.

معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خودکفایی مددجویان همراه با برنامه های اشتغال محور در این نهاد اولویت است، ابراز داشت: قطعاً با این اقدامات افراد تحت پوشش منابع مالی بهتری را می توانند برای خانواده های خود فراهم کرده و در اقتصاد شهر خود سهیم خواهند شد.

تقوی بابیان اینکه می کوشیم تا با اشتغال خانگی کمک کنیم تا خانواده های تحت پوشش طعم استقلال مالی را بهتر بچشند، تصریح کرد: پایش خانواده های تحت پوشش و حمایت های همه جانبه برای خودکفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2هزار نفر به مددجویان کمیته امداد استان سمنان اضافه می شوند

2هزار نفر به مددجویان کمیته امداد استان سمنان اضافه می شوند