مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-05دانش

قرارداد اجرای پروژه های نفتی بین دانشگاه آزاد و وزارت نفت منعقد شد


برای نخستین بار قرارداد کلان نفتی به منظور اجرای طرح احداث پالایشگاه با ظرفیت 10 هزار بشکه بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت منعقد شد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت امضای قرارداد با وزارت نفت و شکل گیری چشم انداز جدید ارتباط دانشگاه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ریل گذاری های دو سال اخیر در حوزه های فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج بی نظیری را برای جامعه علمی رقم زده و بستر اصلی برای ارتباط میان دانشگاه و صنعت فراهم شده است.

وی افزود: رییس دانشگاه آزاد اسلامی درعمل و نه در حرف، نشان داد که تغییر مسیر به سمت دانشگاه نسل سوم را به عنوان ضرورت درک کرده و اختیارات لازم را به معاونت ها و واحدها برای رسیدن به این هدف عالی تفویض کرده است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از این رو در بازه زمانی کوتاه آیین نامه ها و دستورالعمل هایی برای چابک سازی بخش فناوری در دانشگاه آزاد به تصویب رسید و ابلاغ شد و نرم افزار جهش به سمت دانشگاه حل مساله فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد اجرای پروژه های نفتی بین دانشگاه آزاد و وزارت نفت منعقد شد

قرارداد اجرای پروژه های نفتی بین دانشگاه آزاد و وزارت نفت منعقد شد