مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-05سياسي

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا 15 تیر ماه 1400


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از فردا، سه شنبه، 15 تیر ماه تغییر می کند.

‎ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امروز طی گفت وگویی، اظهار کرد: از روز سه شنبه، پانزدهم تیر ماه تا پایان این ماه، ساعت آغاز کار ادارات و دستگاه های اجرایی 6:30 دقیقه صبح و پایان آن 13:30 خواهد بود.

وی با اشاره به این که تغییر ساعت اداری در استان بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران اجرا می شود، افزود: تغییر ساعت کار در ادارات و دستگاه های اجرایی استان، بنا به درخواست شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق استان و غرب مازندران و به استناد بند یک تصویب نامه هیات وزیران صورت می پذیرد.

صفری تصریح کرد: با عنایت به پیش بینی افزایش قابل ملاحظه دمای هوا و رطوبت در روزهای آتی و رشد بار مصرفی به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه ها خواهد داشت به منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف و پیشگیری از قطع برق مشترکین خانگی؛ این مصوبه به مرحله اجرا در می آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: همچنین ساعت کار روزهای پنج شنبه تا ساعت 12:30 است، ضمنا استفاده از دیزل و ژنراتور و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا 15 تیر ماه 1400

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا 15 تیر ماه 1400