مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-05فناوري

اقلام ست اداری، عامل موثر در تبلیغات غیرمستقیم


یک ست اداری می تواند متناسب با نیاز تجارت شما شامل اقلام مختلفی همچون سربرگ A4، سربرگ A5، کارت ویزیت، پاکت های مختلف و همچنین برگه های یادداشت باشد.

- هرکدام از این اقلام، ابزاری عالی برای نظم بخشیدن به ارتباطات بین سازمان های مختلف محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، در واقع می توان گفت که اولین هدف از طراحی و ست اداری در بهبود تبلیغات غیرمستقیم دانست.

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار ارتباطی می تواند روشی مناسب برای بهبود روابط اشخاص در سطوح مختلف تجاری باشد.

در واقع یک کارت ویزیت خوب می تواند اولین راه ارتباطی کسب وکار با مشتریان بالقوه شود.

این کارت در فرصتی کوتاه قادر است افراد و کسب وکارها را به مخاطب اختصاصی خود معرفی کند.

به کار بردن کارت ویزیت در نمایشگاه ها، حاشیه جلسات، کنفرانس های مرتبط و … کمک می کند تا امکان برقراری ارتباط بعد از پایان هر رویداد ایجاد شود.

به طور دقیق تر کارت ویزیت در قالب یک ابزار روابط عمومی ایفای نقش می کند و در این نقش می تواند تاثیرات غیرمستقیم قابل توجهی در برنامه بازاریابی و تبلیغات هر کسب وکار بگذارد.

یک کارت ویزیت خوب، کارتی است که در هماهنگی کامل با سایر عناصر ست اداری طراحی شود و اطلاعات ضروری همچون معرفی صاحب کارت و اطلاعات تماس او را در اختیار مخاطب قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام ست اداری، عامل موثر در تبلیغات غیرمستقیم

اقلام ست اداری، عامل موثر در تبلیغات غیرمستقیم