مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-05سياسي

انتقاد معاون امنیتی استاندار از کشت شلتوک در خوزستان


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در تخصیص آب و مسائل مربوط به کشت های شلتوک، به جای اینکه دستگاه های اجرایی در میدان باشند، فرمانداران در میدان هستند.

- ایسنا/خوزستان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در تخصیص آب و مسائل مربوط به کشت های شلتوک، به جای اینکه دستگاه های اجرایی در میدان باشند، فرمانداران در میدان هستند.

ولی اله حیاتی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی شرایط خشکسالی و توزیع آب در بخش های مختلف در حوضه رودخانه دز که امروز (14 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید مسائلی که باعث شده تصمیمات اتخاذشده در محدودیت های کشت در استان خوزستان به درستی اجرایی نشوند، بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اینکه ما در زمینه محدودیت های کشت خوزستان جلسات متعدد برگزار کنیم و مصوبات مختلف داشته باشیم اما در زمینه عمل و اجرا با نقصان مواجه شویم، خروجی قابل قبولی ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: در تخصیص آب و مسائل مربوط به کشت های شلتوک، به جای اینکه دستگاه های اجرایی در میدان باشند، فرمانداران در میدان هستند.

در حال حاضر بار روی دوش فرمانداران است اما فرمانداران مسئولیت نظارت بر کار دستگاه های اجرایی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون امنیتی استاندار از کشت شلتوک در خوزستان

انتقاد معاون امنیتی استاندار از کشت شلتوک در خوزستان