مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-05سياسي

مسوولیت در جمهوری اسلامی امانت و فرصتی برای خدمتگذاری است


مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت و فرصتی برای خدمتگذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید جمعی که اهل ایمان، را امانت و فرصتی برای خدمتگذاری دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که خداوند به آنها لیاقت و شایستگی می دهد که مسئولیتی را در این کره خاکی در دست بگیرند اقامه نماز را باید در اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه بهاران سنندج افزود: هدف این است که آن انسان به خاطر آن پست و مقام هویت خود را گم نکند و زمینه برپایی نماز را مهیا کند.

وی تصریح کرد: اقامه نماز توسعه فکری به مدیران و مسئولان می دهد و به وسیله این عبادت بزرگ و حرکت بر مبنای آن او را به مدیری مدبر تبدیل می کند.

ماموستا حسینی ادامه داد: دستور به پرداخت زکات از دیگر وظایف مسوولین در نظام های اسلامی است و با انجام این رسالت وظیفه ای را که در قبال نیازمندان و مسکین های جامعه دارد به درستی و نحو احسن جامه عمل می پوشانند.

وی افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسالت ها و وظایف مهم مسئولان در نظام های اسلامی است و باید در این زمینه تمام توان خود را بکار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولیت در جمهوری اسلامی امانت و فرصتی برای خدمتگذاری است

مسوولیت در جمهوری اسلامی امانت و فرصتی برای خدمتگذاری است