مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:302021-07-05سياسي

مشاهده اشتباهات فاحش در بازشماری صندوق های شورای شهر هرسین


پس از بازشماری صندوق های رای شورای شهر هرسین به علت اعتراض نامزدها، اشتباهات فاحشی در نتایج اولیه مشاهده شد.

- اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر هرسین برخی از نامزدها به مخدوش بودن آرا اعتراض داشته و ادعا کردند در شمارش آرا مشکلی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه شخصاً بر روند بازشماری آرا حضور نظارت داشته است، افزود: با همکاری هیئت اجرایی و نظارت، بازشماری آرا به صورت صددرصدی در هرسین انجام شد و در شمارش آرا حداقل نصف صندوق های شورای اسلامی شهر هرسین اشتباهات فاحش وجود داشت.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: حدود یک صد اشتباه در شمارش آرا 20 صندوق اخذ رأی شورای شهر این شهرستان وجود داشته که برخی همچون دستکاری عمدی و برخی همچون خرید و فروش آرا و گاه غیر عمدی بوده است.

وی ادامه داد: در یکی از صندوق ها 200 رأی به آرا یک نامزد اضافه شده و یک صد و 10 رأی مخدوش و دستکاری شده بود، در نتیجه باید متناسب با ایرادات در شمارش آرا و تخلفات انتخاباتی برخورد می شد.

اجرایی خاطرنشان کرد: با وجود تخلفاتی که در شمارش آرا مشاهده شد، روز جمعه یازده خرداد صحت انتخابات شورای شهر هرسین تأیید شد.

امام جمعه شهرستان هرسین افزود: تأیید انتخابات شورای شهر هرسین توسط هیئت های اجرایی و نظارت با وجود محرز شدن تخلف در شمارش آرا زیبنده نیست، نباید اجازه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده اشتباهات فاحش در بازشماری صندوق های شورای شهر هرسین

مشاهده اشتباهات فاحش در بازشماری صندوق های شورای شهر هرسین