مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-05فرهنگي

بخش کتاب های صوتی به جشنواره موسیقی فجر اضافه می شود؟


مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید که می توان تمهیداتی اندیشید که در جشنواره موسیقی فجر بخشی را به عرضه کتاب های صوتی اختصاص داد و یا جشنواره ای خاص برای رقابت کتاب های صوتی پیش بینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هم اندیشی ناشران کتاب های صوتی با حضور محمد اله یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی و جمعی از ناشران این حوزه برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی گفت: فلسفه تشکیل جلسه استماع نظر ناشران ارجمند درباره فرآیندی است که در دفتر موسیقی برای صدور مجوز کتاب های صوتی طی می شود و آگاهی از مشکلات ناشران ذی ربط در تولید کتاب های صوتی است.

او ادامه داد: ضمن اینکه در حال حاضر نظام ارزش گذاری نداشته و نمی دانیم کتاب های صوتی که تولید می شود، چقدر مورد پسند مردم قرار می گیرد و یا حتی مردم بیشتر کدام گونه کتاب های صوتی را می پسندند.

این کتاب ها نیز در یک فرایند رقابتی مانند جشنواره، در کنار یکدیگر سنجیده نمی شوند تا از نظر مردم و کارشناسان، بهترین ها گزینش شوند.

فاطمه محمدی مدیر مجموعه نوین کتاب گویا در این نشست گفت: یکی از مسائل مهمی که در انتشار کتاب های صوتی وجود دارد، مسئله صدور مجوز است.

این موضوع خیلی جدی است و اساسی باید پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کتاب های صوتی به جشنواره موسیقی فجر اضافه می شود؟

بخش کتاب های صوتی به جشنواره موسیقی فجر اضافه می شود؟