مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-05سياسي

مساجد از مهمترین پایگاه های انسان سازی هستند


آیین افتتاحیه برنامه های تابستانی و طرح اوقات فراغت مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیین افتتاحیه برنامه های تابستانی و طرح اوقات فراغت مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت: مساجد مهمترین پایگاه های انسان ساز و محل پرورش استعدادهایی هستند که می توانند برای انقلاب و خوبی در مساجد رقم خورده است و شاهد ارتباط مستحکم جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان با مسجد هستیم.

نمایانده ولی فقیه در لرستان گفت: در طول چند سال اخیر با بروز حوادثی مانند سیل و زلزله و خصوصا دو سال گذشته و با انتشار ویروس کرونا، مساجد و جوانان ما علاوه بر فعالیت های فرهنگی و دینی، اقدامات جهادی، منسجم و خوبی در راستای کمک های مومنانه و ضد عفونی گندزدایی معابر و رسیدگی به بیماران کرونایی انجام داده اند.

  وی خاطرنشان کرد: مسجد از جمله مکان هایی است که هرچه مومنین خصوصاً جوانان و نوجوانان با آن انس داشته باشند و در آن بنشینند س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد از مهمترین پایگاه های انسان سازی هستند

مساجد از مهمترین پایگاه های انسان سازی هستند