مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-05اقتصادي

خسارت 25 میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری


شاید هزاران بنای ارزشمند تاریخی را در نوبت ثبت جهانی داریم و همه استان های کشور درخواست ثبت آثار خود را دارند اما به کردستان در این زمینه اولویت دادیم.

- وزیر میراث فرهنگی گفت: کرونا 250 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های گردشگری کشور وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی اصغر مونسان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح گردشگری پارک آبی سپهر تابناک دیواندره در جمع خبرنگاران کردستان با اشاره به اینکه هر سال یک مورد سهمیه ثبت جهانی برای کشورمان وجود دارد، اظهار کرد: شاید هزاران بنای ارزشمند تاریخی را در نوبت ثبت جهانی داریم و همه استان های کشور درخواست ثبت آثار خود را دارند اما به کردستان در این زمینه اولویت دادیم.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم که کردستان را در عرصه بین المللی مطرح خواهد کرد ثبت جهانی هورامان است که در سفر دفعه قبل به استان این قول را به مردم استان دادم.

وزیر میراث فرهنگی گفت: منطقه هورامان 2 استان کردستان و کرمانشاه را در برمی گیرد که به واسطه شیوع ویروس کرونا ثبت جهاتی این منطقه مقداری عقب افتاده است در پایان همین ماه و اوایل مرداد ماه کمیته میراث فرهنگی یونسکو تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: 2 پرونده سنگین شامل ثبت جهانی هورامان و راه آهن شمال - جنوب که سهمیه سال گذشته کشورمان است را در این کمیته پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 25 میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری

خسارت 25 میلیارد تومانی کرونا به بخش گردشگری