مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 15:002021-07-05پزشكي

کمبود تخت بستری نداریم/مراکز خیریه در تامین دارو رمدسیویر کمک کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه کمبود تخت بستری نداریم، گفت: در خصوص کیت های تشخیص رپید و پی سی آر با کمبود مواجه هستیم که طی هماهنگی انجام شده قرار است وزارتخانه نیازهای این حوزه را تامین کند.

- کامران کردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی هفته های اخیر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزایش بیماران کرونایی را شاهد بودیم که این افزایش درمان و پزشکان ما حدود 3 الی 4 ماه است که مرخصی نرفته و خسته شده اند.

وی ادامه داد: در خصوص دارو رمدسیویر بخشی را تامین کرده ایم که مراکز خیریه هم در این خصوص به ما کمک کرده اند، در تمام بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی 30 الی 40 درصد تخت ها خالی هستند، حتی اگر تخت ها پر شوند بخش های پشتیبان هم برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده اند.

کردی افزود: درخصوص مراکز تجمیعی واکسیناسیون در حال حاضر 12 شهرستان داریم که تمام آنها دارای این مرکز هستند و در حال افزایش این مراکز به 17 مرکز هستیم که  جا دارد تشکر کنیم از همکاری سپاه پاسداران که در این زمینه به ما یاری رسانده است.

وی ادامه داد: از مردم عزیزمان خواهش میکنم ما را در زمینه کنترل بیماری کمک کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع گسترش این بیماری شوند، قطعا تنها نهاد مسئول علوم پزشکی نیست و باید تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بستری نداریم/مراکز خیریه در تامین دارو رمدسیویر کمک کردند

کمبود تخت بستری نداریم/مراکز خیریه در تامین دارو رمدسیویر کمک کردند