مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-05سياسي

برنامه های تابستانی مسجد جوادالائمه(ع) آغاز شد/ تربیت جوانان انقلابی


برنامه های متنوع تابستانی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) خرم آباد با رویکرد تربیتی و به منظور کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی آغاز شد.

- ، آیین افتتاحیه برنامه های تابستانی و طرح اوقات فراغت مسجد حضرت جواد الائمه (ع) خرم آباد با حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، مسئولین، جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مسجد برگزار شد.

مساجد مهمترین پایگاه های انسان ساز هستند حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت: مساجد از مهمترین پایگاه های انسان ساز و محل پرورش استعدادهایی است که می تواند برای انقلاب و نظام اسلامی مفید و مؤثر باشند.

وی تصریح کرد: بحمدالله در سال های اخیر ارتقای فرهنگی، دینی و معرفتی خوبی در مساجد رقم خورده و شاهد ارتباط مستحکم جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان با مسجد هستیم.

مساجد و جوانان انقلابی به غیر از فعالیت های فرهنگی و دینی؛ حرکت جهادی منسجمی در راستای کمک های مومنانه انجام دادند نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در طول چند سال اخیر با بروز حوادثی مانند سیل و زلزله و خصوصاً دو سال گذشته با انتشار ویروس کرونا ؛ مساجد و جوانان ما به غیر از فعالیت های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تابستانی مسجد جوادالائمه(ع) آغاز شد/ تربیت جوانان انقلابی

برنامه های تابستانی مسجد جوادالائمه(ع) آغاز شد/ تربیت جوانان انقلابی