مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-05سياسي

56 نوعروس کاشمری پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند


رییس کمیته امداد کاشمر با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 43 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد کاشمر راهی خانه بخت شدند، گفت: در حال حاضر 56 نوعروس دیگر در نوبت دریافت جهیزیه هستند تا زندگی مشترک شان را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، علیرضا آرامیان در آیین تجلیل از نیکوکاران و خیرین که به همت اتاق اصناف کاشمر در انجمن نیکوکاری نورحسینی این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از همراهی و مشارکت خیرین و نیکوکاران در کمک به نیازمندان، اظهار کرد: اگرچه آن طور که شایسته خیرین است نتوانسته ایم از اقدام و حرکت خیرخواهانه آنان قدردانی کنیم، ولی چون با خدا معامله می کنند اجر و مزدشان را دریافت خواهند کرد.

رییس کمیته امداد کاشمر شناسایی نیازمندان و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش را 2 وظیفه اصلی این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: نیازمندی خانواده های تحت پوشش با نگاه انسان دوستانه و خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران مرتفع می شود، اما موضوع توانمندسازی خانواده ها به عنوان هدف اصلی سرلوحه کار امداد قرار دارد تا از این طریق خانواده ها را از چرخه حمایت و تحت پوشش خارج کند.

وی با اذعان به اینکه برای برخی ها سوال است که درآمد صدقات چقدر است و این مبالغ در کجا صرف می شود؟، ابراز کرد: درآمد متوسط صدقات در کاشمر ماهانه 28 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 نوعروس کاشمری پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند

56 نوعروس کاشمری پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند