مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 18:402021-07-05ورزشي

گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت


مربی باشگاه ذوب آهن مدعی است شهاب گردان در صحنه اخراج برخوردی با بازیکن سایپا نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید محافظت کار در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: کنفرانس خبری فوتبال باید به نوعی باشد وقتی مربی می آید در مورد مسائل فنی صحبت کند ولی به دلیل اتفاقاتی که اخیراً برای فوتبال ما در حال رخ دادن است ناچاریم هر جلسه علی رغم میل باطنی در مورد مسائل غیر فوتبالی حرف بزنیم.

وی افزود: کل بازی کیفیت بازی دو تیم مشخص بود کیفیت ذوب آهن در همه این هفته ها کیفیت خود را به شما اصحاب رسانه و بینندگان داخل ورزشگاه نشان داده است تیم ما در حالی ده نفره بود موقعیت های گل زیادی داشتیم و روی یک شوتی که روی هیچ تاکتیک و برنامه نبود گل خوردیم.

مربی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: مطمئن بودیم با ده نفر شکست نمی خوریم زیرا بازیکنان ذوب آهن با غیرت هستند و می دانند در چه باشگاهی هستند؛ اگر شما قدمت و ریشه داشته باشید نمی توانند به آسانی ضربه بزنند اگرچه که خیلی ها کمر بسته اند به این تیم مظلوم لطمه بزنند.

وی تصریح کرد: هفته قبل پنالتی رخ داده و همه گفتند غلط بوده ولی این اظهار نظرها چه کمکی به ما در جدول نمی کند؛ آقایان مواظب باشید این تیم دل خوشی خیلی هاست و چشم امید خیلی ها به این تیم است باور کنید این طوری نمی توانید به این تیم ضربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت

گردان برخوردی با مهاجم سایپا نداشت