مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:002021-07-05سياسي

بهره برداری از 290 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در دولت دوازدهم 290 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری به بهره برداری رسیده است.

- ، علی اصغر مونسان شب دوشنبه در مراسم افتتاحیه کاخ موزه خسروآباد در سنندج، اظهار کرد: علیرغم همه فراز و نشیب های که دشمنان بر کشورمان وارد کردند اما پر افتخار تر در تاریخ خواهیم ماند.

وی افزود: ما هفت هزار سال تاریخ تمدنی داریم و این نشان از قدمت ایران است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به اینکه بخش فرهنگ همیشه مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: در دولت دوازدهم تحریم های ظالمانه ای بر کشور ما بود که حداکثر فشار را به مردم وارد کرد و دولت به ناچار اولویت را بر معیشت قرار داد و به حوزه فرهنگ توجه کمتری شد.

مونسان با اشاره به اینکه بناهای تاریخی روایت گر تاریخ و هویت کشور هستند، بیان کرد: هر بنایی که تخریب شود در حقیقت یک قطعه از تاریخ کشور از بین می رود لذا ما در برابر این آثار تاریخی مسئول هستیم و باید برای آیندگان به یادگار بگذاریم بنابراین روش های مختلفی برای تأمین مالی و نگه داشت از آثار تاریخی کشور در وزارت خانه را به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت و سرمایه مردم با طرح های وزارت خانه فضاها را تبدیل به فضاهای گردشگری کرده است، عنوان کرد: می توان از ظرفیت خانه های محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 290 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری

بهره برداری از 290 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری