مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:052021-07-05ورزشي

برای چهارمین بار از آنتن تلویزیون کنار گذاشته شدم


ممنوع الفعالیتی مقطعی یا درازمدت مجریان در تلویزیون، اتفاق جدیدی نیست؛ اما ماجرا برای مهدی واعظی که این روزها به گفته خودش برای چهارمین بار از آنتن کنار گذاشته شده، - ممنوع الفعالیتی مقطعی یا درازمدت مجریان در تلویزیون، اتفاق جدیدی نیست؛ اما ماجرا برای مهدی واعظی که این روزها به گفته خودش برای چهارمین بار از آنتن کنار گذاشته شده، کمی متفاوت است.

او که از این شرایط گله مند است، می گوید: سازمان صداوسیما باید حریمی را برای مجریان و گزارشگرانش قائل باشد و این پرسش را مطرح می کند که چرا دیواری کوتاه تر از مجریان پیدا نمی کنند؟ مهدی واعظی، مجری برنامه های ورزشی تلویزیون که به تازگی از اجرا در برنامه ی سلام تهران کنار گذاشته شده است، در گفت و گویی با ایسنا درباره ی توبیخ و ممنوع الفعالیتی اش می گوید: این اتفاق برای چهارمین بار است که می افتد.

اما بارها هم اتفاق افتاده که یک یا دو روز، یک یا دو برنامه و یک هفته توبیخ شوم؛ با این حال به شکل بلندمدت، برای چهارمین بار است که این اتفاق می افتد.

او خاطرنشان می کند: تاکنون اغلب فدراسیون های ورزشی به دلیل نقدهای تندی که در برنامه ها داشته ام از من شکایت کرده اند.

واعظی درباره ی علت آخرین ممنوع الفعالیتی اش که بیش از یک ماه از آن می گذرد، چنین اظهار می کند: به دستور مدیران گروه و مدیر شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای چهارمین بار از آنتن تلویزیون کنار گذاشته شدم

برای چهارمین بار از آنتن تلویزیون کنار گذاشته شدم