مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:052021-07-05حوادث

طی 45 روز گذشته 26 نفر در دریای مازندران غرق شدند


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای خرداد تا 11 تیر ماه امسال 26 نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل 10 نفر گزارش شده است.

-  علی عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد:  از ابتدای خرداد تا 11 تیر ماه امسال 26 نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل 10 نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از این موارد 24 نفر مرد بقیه زن هستند، افزود: هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای  گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: براساس این گزارش محمود آباد با هفت نفر، بابلسر و چالوس هر کدام با چهار، جویبار با سه، نوشهر و تنکابن هر کدام با دو نفر و شهرستان های نور ، رامسر، عباس آباد و فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین غرقی را داشتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  براساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان، سنین 21 تا 30 سال با هشت نفر بیشترین و سنین بالای 60 سال با یک نفر کمترین فوتی ثبت شده است.

عباسی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیشتر غرق شدگان از قشر جوان، غیربومی و مسافر هستند، به نظر می رسد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی درباره نحوه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 45 روز گذشته 26 نفر در دریای مازندران غرق شدند

طی 45 روز گذشته 26 نفر در دریای مازندران غرق شدند