مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 20:202021-07-05سياسي

آیت الله شاهچراغی: استعفایم را تقدیم رهبری کردم


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: متن استعفای اینجانب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی عصر دوشنبه در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان های استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با همه مشکلات و گره هایی که وجود داشت به کرونا را تجربه نکرده بود.

شاهچراغی عنوان کرد: کرونا به عنوان یک مشکل و دل نگرانی در انتخابات بود که به همراه برخی گلایه مندی های مردم، موجب دغدغه مسؤولان شده بود که می توانست به عنوان یک مشکل جدی در امر برگزاری انتخابات به شمار آید.

وی گفت: در پروسه انتخابات، دشمنان خارجی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات سنگ تمام گذاشته بودند، اما دیدیم که علی رغم همه مشکلات، این انتخابات به خوبی برگزار شد که این جانب علت این امر را همگرایی و هماهنگی بین مسئولان استان و مردم می دانم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: وحدت ایجاد شده میان مردم و مسؤولان به هیچ وجه در گذشته با این قوت و این چنین نبود که در این دوره، به خوبی به انجام رسید.

شاهچراغی گفت: بر این عقیده ام که وحدت کلمه ایجاد شده میان مسؤولان استان و به ویژه استاندار سمنان با مردم، نقش مؤثری در برگزاری خوب انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی: استعفایم را تقدیم رهبری کردم

آیت الله شاهچراغی: استعفایم را تقدیم رهبری کردم