مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 22:052021-07-05بين الملل

سیاست تهران در قبال محور مقاومت ثابت است


مهدی سبحانی سفیر جدید ایران در سوریه دوشنبه شب گفت: مذاکرات وین میان ایران و کشور های غربی تنها مربوط به مسأله هسته ای است و هرگز بر سیاست ثابت تهران در قبال منطقه و کل محور مقاومت تأثیری نخواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سبحانی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه العهد لبنان بر ادامه حمایت ایران از فلسطین تأکید کرد و گفت: دشمن صهیونیستی از همان ابتدای تجاوز جدید علیه مردم فلسطین خواستار آتش بس بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی 20 اردیبهشت ماه به مدت 12روز از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، اما پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین این رژیم را مجبور به قبول آتش بس کرد.

وی افزود: مذاکرات هسته ای طولانی و دشوار بوده، اما به پیش می رود و این مذاکرات در چارچوب توافق هسته ای جریان دارد.

نتیجه این مذاکرات هرچه باشد، هرگز بر سیاست های ثابت جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه و محور مقاومت تأثیری نخواهد گذاشت.

سبحانی اظهار کرد: طرف دیگر، از این توافق خارج شد و امروز به دنبال بازگشت به آن است و مذاکرات نیز برای تعیین چارچوبی که طرف دیگر به موجب آن به این توافق باز خواهد گشت، جریان دارد.

وی گفت: گذشته از این که طرف خارج شده از توافق هسته ای (آمریکا) برای خود نیز مشکلات و موانعی برای بازگشت به توافق ایجاد کرد، به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تهران در قبال محور مقاومت ثابت است

سیاست تهران در قبال محور مقاومت ثابت است