مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:202021-07-05اجتماعي

حضور 4600 سربازان در دوره های مهارتی فارس


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس از حضور 4 هزار و 600 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در دوره های مهارتی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس از حضور 4 هزار و 600 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در دوره های مهارتی خبر داد.

حشمت کوشکی گفت: توانمند سازی پرسنل وظیفه با ارائه آموزش های باکیفیت و مطابق با نیاز بازار کار در طول دوران خدمت سربازی، یکی از مهمترین برنامه های آموزش فنی و حرفه ای استان و با هدف تسهیل ورود آنان به بازار کسب و کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فنی و حرفه ای فارس کوشکی افزود: فارس جزء استان های برتر کشور در زمینه مهارت آموزی به پرسنل وظیفه است و در سال 99 بیش از 805 هزار نفر ساعت معادل 4 هزار و 653 نفر دوره، آموزش برای پرسنل وظیفه نیروهای مسلح برگزار کرده است.

کوشکی اظهار کرد: پارسال یک هزار و 924 نفر از سربازان سپاه و بسیج استان آموزش های مهارتی را فرا گرفتند و سپاه فارس توانست در تعاملی خوب با فنی و حرفه ای، رتبه دوم کشور در زمینه آموزش به پرسنل وظیفه را کسب کند.

او بیان کرد: ارائه آموزش های مهارتی به سربازان به سه روش اعزام مربی به پادگان، حضور سربازان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و همچنین معرفی سربازان به صنایع و واحدهای صنفی در قالب آموزش در محیط کار واقعی صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4600 سربازان در دوره های مهارتی فارس

حضور 4600 سربازان در دوره های مهارتی فارس