مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:252021-07-05حوادث

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای خرداد تا یازدهم تیر ماه امسال 26 نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل 10 نفر گزارش شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای خرداد تا یازدهم تیر ماه امسال 26 نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل 10 نفر گزارش شده است.

علی عباسی با بیان اینکه از موارد ذکر شده 24 نفر مرد و ما بقی زن هستند، افزود : هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

وی افزود: بر اساس این گزارش محمود آباد با 7 نفر ،بابلسر و چالوس هر کدام با 4 ، جویبار با 3 ، نوشهر و تنکابن هر کدام با 2 نفر و شهرستان های نور ، رامسر ، عباس آباد، فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین غرقی را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان ، سنین 21 تا 30 سال با 8 نفر بیشترین و سنین بالای 60 سال با یک نفر کمترین فوتی ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران،عباسی افزود : با توجه به اینکه بیشتر غرق شدگان از قشر جوان، غیربومی و مسافر هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران