مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-05حوادث

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای خرداد تا یازدهم تیر ماه امسال 26 نفر بر اثر غرق شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل 10 نفر گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی عباسی با بیان اینکه از موارد ذکر شده 24 نفر مرد و ما بقی زن هستند، افزود : هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

وی افزود: بر اساس این گزارش محمود آباد با 7 نفر ،بابلسر و چالوس هر کدام با 4 ، جویبار با 3 ، نوشهر و تنکابن هر کدام با 2 نفر و شهرستان های نور، رامسر ، عباس آباد، فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین غرقی را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان ، سنین 21 تا 30 سال با 8 نفر بیشترین و سنین بالای 60 سال با یک نفر کمترین فوتی ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران،عباسی افزود: با توجه به اینکه بیشتر غرق شدگان از قشر جوان، غیربومی و مسافر هستند، به نظر می رسد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی درباره نحوه استفاده مطلوب و ایمن از دریا نیاز به عزم ملی در سراسر کشور دارد و تلاش مسئولان استانی به تنهایی چاره ساز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران