مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-06سياسي

دهقانی: مدیران دولت آینده باید پاک دست و فسادسیتز باشند


مدیران دولت بعد باید افرادی پاک دست و فسادستیز باشند و این دو ویژگی باید در اولویت کار برای مدیران دولت سیزدهم قرار گیرد.

- اله وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس  شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مدیران دولت آینده باید مدیرانی پاک دست باشند و مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: ما برای حل مشکلات نیاز به مدیرانی داریم که در عرصه و میدان کار حضور داشته باشند و صدای مردم را بشنوند چرا که یکی از ناراحتی های امروز مردم نشنیدن صدایشان توسط مدیران است و  همین مسئله موجب رنجش مردم شده است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس اظهار داشت: ما نمایندگان پشت میز نشینی که پشت درهای بسته بدون شناخت درست از وضعیت مردم و به دور از شنیده شدن مشکلات آنها تصمیم می گیرند نمی خواهیم بلکه نیازمند مدیرانی جهادی و حاضر در صحنه هستیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیران دولت آینده باید نگاه شان به ظرفیت های داخلی باشد به ویژه از توان و نیروی جوانان برای امورات مختلف همچون تولید همچنین در تصمیم سازی ها استفاده کنند و در کنار مدیران باتجربه از نیروهای متخصص جوان برای کار بهره گیرند.

وی افزود: مدیران دولت بعد نباید نگاه شان به خارج از کشور و رفع مشکلات از طریق تکیه بر توان کشورهای دیگر باید بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: مدیران دولت آینده باید پاک دست و فسادسیتز باشند

دهقانی: مدیران دولت آینده باید پاک دست و فسادسیتز باشند