مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-06پزشكي

محموله 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت وارد بندرعباس شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: محموله حاوی 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت جهت تزریق به گروه سنی بالای 60 سال وارد بندرعباس شد.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: محموله حاوی 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت جهت تزریق به گروه سنی بالای 60 سال وارد بندرعباس شد.

دکتر محمود حسین پور صبح امروز (15 تیرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محموله واکسن کرونای ایرانی شرکت دارویی برکت روز گذشته تحویل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شد، افزود: این محموله حاوی 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت است که به گروه سنی بالای 60 سال تزریق می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 103 هزار و 252 نفر در هرمزگان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به 36 هزار و 287 نفر از آن ها هر دو دوز اول و دوم تزریق شده است.

حسین پور با اشاره به اینکه تاکنون 60 درصد از گروه سنی بالای 80 سال، 70 درصد از گروه سنی 70 تا 75 سال و تقریباً همه گروه سنی 75 تا 80 سال در هرمزگان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: سبد واکسن کرونا در استان متشکل از واکسن های آسترازنکا، اسپوتنیک و سینوفارم است که واکسن برکت نیز به این سبد اضافه شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به گروه سنی 60 تا 70 سال نیز از چند روز پیش در شهرستان های بشاگرد و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت وارد بندرعباس شد

محموله 8 هزار دوز واکسن کرونای برکت وارد بندرعباس شد