مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-06سياسي

فعالیت اولین آزمایشگاه دودکش های دوجداره و تک جداره کشور در یزد


اولین آزمایشگاه سامانه های دودکش های دوجداره و تک جداره فلزی سیستم های گرمایشی در کشور که دارای گواهی تایید صلاحیت و نیز استاندارد ISO/IEC17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران(NACI) است، - ایسنا/یزد اولین آزمایشگاه سامانه های دودکش های دوجداره و تک جداره فلزی سیستم های گرمایشی در کشور که دارای گواهی تایید صلاحیت و نیز استاندارد ISO/IEC17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران(NACI) است، در استان یزد فعالیت دارد.

محمد رضا زارع بنادکوکی مدیر کل استاندارد استان یزد در جریان بازدید از فعالیتهای این آزمایشگاه، اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که یک شرکت در استان یزد توانسته است با بهره گیری از بهترین فناوری و علوم تجربی و نظری روز دنیا، برای اولین بار در کشور این آزمایشگاه همکار را راه اندازی کند.

وی افزود: واحدهای تولیدی زیادی که در نواحی و شهرک های صنعتی استان یزد مستقر هستند به لحاظ نیروی انسانی، فناوری و دانش فنی دارای توان بالقوه ی بسیار خوبی هستند که در صورت به روز شدن می توانند این منطقه کویری مستعد را دگرگون کرده و به قطب تحقیقاتی و آزمایشگاهی کشور تبدیل کند.

زارع بنادکوکی ادامه داد: خوشبختانه قشر عظیمی از مدیران صنایع استان افرادی علمی، فنی و کار بلد هستند و در بسیاری از موارد جلوتر از استاندارد گام برمی دارند که این موضوع سبب افزایش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اولین آزمایشگاه دودکش های دوجداره و تک جداره کشور در یزد

فعالیت اولین آزمایشگاه دودکش های دوجداره و تک جداره کشور در یزد