مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-06فرهنگي

یک نکته درباره سریال جدید سیما/ نویسنده «زندگی زیباست» نیستم


نویسنده سریال های تلویزیونی با اشاره به طرح اولیه خود برای سریالی با نام «مجردها» عنوان کرد که او هیچ مسئولیتی بابت نویسندگی سریال «زندگی زیباست» ندارد.

- نویسنده سریال های تلویزیونی با اشاره به طرح اولیه خود برای سریالی با نام مجردها عنوان کرد که او هیچ مسئولیتی بابت نویسندگی سریال زندگی زیباست ندارد.

حامد افضلی نویسنده سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی در تماسی با خبرگزاری مهر به اسم خود به عنوان نویسنده سریال زندگی زیباست در رسانه ها واکنش نشان داد و بیان کرد: حدود 3 شب است که سریالی با نام زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری از تلویزیون پخش می شود که در برخی رسانه ها دیدم نام مرا به عنوان نویسنده این سریال مطرح کرده اند درحالیکه اینگونه نیست و هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارم.

ماجرای طرحی که به 15 سال پیش برمی گردد وی با اشاره به همکاری اولیه خود با قاسم جعفری برای این سریال بیان کرد: من طرحی با نام مجردها داشتم که تاریخچه آن به 15 سال پیش برمی گردد در زمانی که افرادی چون پژمان لشگری پور و مهدی ارگانی بر سر کار بودند.

من آن طرح را خیلی دوست داشتم و به همین دلیل خیلی تلاش کردم تا تصویب شود و بارها به شوراهای فیلمنامه رفتم و آمدم تا بالاخره حدود چهار سال پیش طرح به تصویب رسید، بعد از آن چند کارگردان و تهیه کننده هم مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نکته درباره سریال جدید سیما/ نویسنده «زندگی زیباست» نیستم

یک نکته درباره سریال جدید سیما/ نویسنده «زندگی زیباست» نیستم