مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-06سياسي

درخواست ابطال آرای 9 عضو منتخب شوراهای رباط کریم ارائه شده است


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای رباط کریم گفت: درخواست ابطال آرای 9 عضو منتخب شوراهای رباط کریم به مراجع بالادستی ارائه شده است.

- با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی 15 داوطلب در حوزه شهرستان رباط کریم اکنون در دستگاه قضایی در حال بررسی است، افزود: با توجه به جمیع جهات تقاضای ابطال آرای 14 داوطلب به هیأت نظارت استان ارائه شد، تا تصمیم نهایی توسط این هیأت گرفته شود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در رباط کریم با بیان اینکه از این 14 نفر داوطلب متخلف 9 تن از آنها اکنون منتخب شورای شهر در رباط کریم، پرند و نصیرشهر هستند، افزود: آنچه کام مردم و متولیان برگزاری و نظارت بر انتخابات را تلخ کرده، تخلفات و جرایم انتخاباتی گسترده تعدادی از داوطلبان در خارج از شعب اخذ رأی و اقدامات شرم آور آنان برای خرید آرا بود.

وی تاکید کرد: ابعاد این واقعیت با تلاش نهادهای مسئول امنیتی و انتظامی رباط کریم و نیز همکاری شهروندان مسئول و فهیم در شهرهای شهرستان کاملاً روشن شده است به همین دلیل ابطال آرای نامشروع این افراد را از مراجع بالادستی تقاضا کردیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در رباط کریم با اشاره به نتیجه بازشماری 10 درصد از شعبات در سطح شهرهای شهرستان رباط کریم، افزود: در مجموع درصد خطا ناچیز بود که این امر کاملاً طبیعی و نشان دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ابطال آرای 9 عضو منتخب شوراهای رباط کریم ارائه شده است

درخواست ابطال آرای 9 عضو منتخب شوراهای رباط کریم ارائه شده است