مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-06سياسي

بهره مندی دانش آموزان نیازمند یزدی از طرح مدارس همدل


معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته دانش آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره مند شدند.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته دانش آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح مدارس همدل بهره مند شدند.

حجت الاسلام علی محمد اسلامی منش با بیان اهمیت مشارکت و هم افزایی با سازمان ها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه، گفت: سال گذشته دانش آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح مدارس همدل بهره مند شدند.

وی افزود: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش و پرورش طراحی و اجرا شد که به واسطه آن دانش آموزان مستعد موردحمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی بهره مند شدند، ثبت نام رایگان دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس از دستاوردهای اجرای طرح مذکور طی سال تحصیلی گذشته بود و نتیجه همراهی و همدلی مدیران نیکوکار مدارس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی دانش آموزان نیازمند یزدی از طرح مدارس همدل

بهره مندی دانش آموزان نیازمند یزدی از طرح مدارس همدل