مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-06ورزشي

بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا


روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بعد بازی با سایپا و اتفاقات این دیدار و اخراج شهاب گردان بیانیه ای صادر کرد.

- ، فوتبال ذوب آهن از اواخر فصل گذشته و به ویژه از ابتدای فصل جاری لیگ برتر همواره با مشکلات داوری همراه بود و بر اساس آمار بین 12 تا 16 امتیاز خود را در اثر اشتباهات داوری از دست داد، بعد از اعلام رأی کمیته استیناف که نزدیک به 40 روز بعد از درخواست تیم ها و شب قبل از بازی اعلام شد، موجب شد این بار باشگاه سایپا اعتراض شدید الحنی را منتشر کند.

اما بازی شب گذشته دو تیم سایپا و ذوب آهن باز هم حاشیه های زیادی را به دنبال داشت که یکی از آنها اخراج شهاب گردان در شرایط بحرانی تیم فوتبال ذوب آهن بود، در این رابطه روابط عمومی باشگاه ذوب آهن بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اگر کمیته انضباطی به همین سرعتی که برای شهاب گردان رأی صادر نمود برای ناداوری ها خودشان رأی صادر نموده بود شاید بسیاری از مشکلات موجود پیش نمی آمد، شاهد ناداوری های هستیم که جای تعجب بسیار دارد به راستی اگر در لیگ برتر کشور بعد از بیست و شش هفته هنوز بحث داوری سر و سامان نگرفته باشد بسی جای شگفتی و تعجب است.

آیا ناکارآمدی مسئولان کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است، خدا داند! داور در مسابقه با تیم تراکتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا

بیانیه باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با سایپا