مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-06اقتصادي

لزوم برخورداری روستاها از ظرفیت های بخش صنعت و معدن


استاندار یزد با بیان ضرورت از بین رفتن گسست موجود بین توسعه روستایی و بخش صنعت و معدن استان، خاطرنشان کرد: برخورداری بعضی از روستاها از ظرفیت های بخش صنعت و معدنی می تواند به اشتغال روستایی و توسعه روستاها کمک کند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان ضرورت از بین رفتن گسست موجود بین توسعه روستایی و بخش صنعت و معدن استان، خاطرنشان کرد: برخورداری بعضی از روستاها از ظرفیت های بخش صنعت و معدنی می تواند به اشتغال روستایی و توسعه روستاها کمک کند.

محمدعلی طالبی به ضرورت توسعه روستاهای مجاور صنایع و معادن پرداخت و گفت: در راستای توسعه روستاهایی که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در جوار صنایع و معادن بزرگ و متوسط قرار گرفته اند، باید نقش آفرینی این معادن و صنایع در این روستاها مورد ملاحظه قرار گیرد.

وی بر مطالعه در خصوص خدمات، توانمندی ها و ظرفیت هایی که می توان با کمک صنایع و معادن در روستاها بوجود آورد تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی برای آینده روستاهای با این شرایط نیز مورد تاکید است.

طالبی در بخش دیگری از سخنانش در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور اعضا و نمایندگان بخش خصوصی، به منظور بررسی برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای شهرستان بافق، بررسی مسائل و مشکلات برخی از شرکت های استان و بررسی درخواست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورداری روستاها از ظرفیت های بخش صنعت و معدن

لزوم برخورداری روستاها از ظرفیت های بخش صنعت و معدن