مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-06سياسي

اهالی قلم قم تجلیل شدند


آیین قدر قلم و تقدیر از جمعی از فعالان و صاحبان قلم، شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان حوزه چاپ و نشر در مجتمع ناشران قم برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین قدر قلم و تقدیر از جمعی از فعالان و صاحبان قلم، شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان حوزه چاپ و نشر در مجتمع ناشران قم برگزار شد.

سخنران اول این مراسم بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم بود که در سخنانی اظهاکرد: مسئولان فرهنگی قم قدر توفیق خدمت به ساحت قلم و اندیشه را مغتنم بدانند.

وی بر لزوم برگزاری آیین های بیشتر تجلیل از هنرمندان و صاحبان قلم پس از دوران کرونا تاکید کرد و گفت: مبحث شرافت قلم و نوشتن در تاریخ ایران باستان و در منطق دین اسلام دارای اصالت و ارزش ذاتی است و خداوند در قرآن کریم بر قلم سوگند یاد کرده است.

معاون استاندار قم ادامه داد: گذر زمان نتوانسته جایگاه قلم و نوشتن را از محوریت خود خارج سازد و بقاء، دقت و عمیق بودن سه ویژگی مهم نوشتن است.

وی تصریج کرد: قلم اگر ریشه در تدین، شریعت و صدق داشته باشد اثرگذار می شود و می تواند گام بزرگی در ارتقا و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه بردارد.

سالانه 10 هزار مجوز چاپ جدید در قم صادر می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز نیز در این آیین، بیان کرد: جایگاه حوزه نشر قم بدلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی قلم قم تجلیل شدند

اهالی قلم قم تجلیل شدند