مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-06سياسي

سنگ اندازی جریان خاص در دولت برای جلوگیری از ابطال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه


عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی از سنگ اندازی یک جریان خاص برای جلوگیری از ابطال قرار داد واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

- احمد علیرضا بیگی عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در واپسین روزهای عمر دولت، یک جریان خاص مانع از ابطال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه شده، در تشریح تخلفات واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه اظهار داست: در اجرای ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون انرژی در خصوص تخلفات مرتبط با شرکت مذکور با شماره 245 در تاریخ 26 /10 /1397 تنظیم گردیده است.

درجمع بندی نهایی این گزارش آورده شده، صرفنظر از اینکه املاکی (متعلق به پالایشگاه) هم در قیمت گذاری لحاظ نشده و کتمان گردیده است (لازم است) قرارداد واگذاری فسخ و متخلفان به علت فراهم کردن موجبات ضرردهی و بدهی شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحت پیگرد قرارگرفته و پس از سودآوری شرکت و اصلاح ساختار با رعایت صرفه و صلاح بیت المال و الزامات قانونی به حالت قبل از واگذاری اعاده وضعیت گردد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: بدین سبب کمیسیون انرژی مستند به ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سازمان خصوصی سازی را به علت عدم اجرای ماده 21 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و عدم رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی جریان خاص در دولت برای جلوگیری از ابطال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه

سنگ اندازی جریان خاص در دولت برای جلوگیری از ابطال واگذاری پالایشگاه کرمانشاه