مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-06اقتصادي

عمارت امیرمفخم شهابیه تبدیل به مجتمع اقامتی-گردشگری می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین گفت: با واگذاری عمارت امیر مفخم شهابیه به بخش خصوصی این بنا به مجتمع اقامتی- گردشگری تبدیل می شود.

- علی مشهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی رفع مشکلات سرمایه گذار پروژه مرمت و بازسازی عمارت امیر مفخم شهابیه اظهار کرد: بنای تاریخی امیر مفخم شهابیه اخیرا به سرمایه گذار واگذار شده و مقرر است که پس از مرمت و با کاربری مجتمع اقامتی و گردشگری به بهره برداری برسد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  شهرستان خمین افزود: جلسه رفع مشکلات مرمت پروژه و بازسازی بنا با حضور سرمایه گذار به ریاست طهرانی فرماندار خمین برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه با توجه به تصمیم سرمایه گذار پروژه، مبنی بر ایجاد مجتمع گردشگری، اقامتی در عمارت امیر مفخم روستای شهابیه ، مقرر شد ادارات خدمات رسان نسبت به توسعه زیرساخت های مربوطه در عمارت مذکور اقدام کنند.

مشهدی اضافه کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به همکاری در خصوص اجرای سنگ فرش جاده دسترسی این عمارت اقدام خواهد داشت و همکاری اعضای شورای منتخب و دهیاری روستا با سرمایه گذار پروژه در تسریع امور اجرای پروژه از دیگر مصوبات این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارت امیرمفخم شهابیه تبدیل به مجتمع اقامتی-گردشگری می شود

عمارت امیرمفخم شهابیه تبدیل به مجتمع اقامتی-گردشگری می شود