مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-06اقتصادي

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) 11میلیارد جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با اشاره به کشف 60 هزار دلار آمریکایی در فرودگاه امام (ره) گفت: فرد متخلف که قصد خارج کردن این میزان ارز را داشت، - احمدجعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) حین بازرسی از مسافران از دستگاه ایکس ری،  60 هزار دلار آمریکایی از یک نفر کشف و ضبط و فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی 5میلیارد و 537 میلیون و 520 هزار ریال برآورد شده است، گفت: براساس قانون فرد متخلف به پرداخت 2 برابر ارزش ارز قاچاق یعنی به میزان 11میلیارد و 75میلیون و 40هزار ریال جزای نقدی جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) 11میلیارد جریمه شد

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) 11میلیارد جریمه شد