مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-06فرهنگي

تجلیل از معاون جهاد دانشگاهی مازندران در روز قلم


به مناسبت روز قلم از جهاد دانشگاهی مازندران به عنوان ناشر برتر و از سیده زینب تقوی معاون فرهنگی این واحد به عنوان پژوهشگر و نویسنده برتر در ترویج فرهنگ بومی مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، - ایسنا/مازندران به مناسبت روز قلم از جهاد دانشگاهی مازندران به عنوان ناشر برتر و از سیده زینب تقوی معاون فرهنگی این واحد به عنوان پژوهشگر و نویسنده برتر در ترویج فرهنگ بومی مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، تجلیل به عمل آمد.

به مناسبت روز قلم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جهاد دانشگاهی مازندران به عنوان ناشر برتر و از سیده زینب تقوی، معاون فرهنگی این واحد به عنوان پژوهشگر و نویسنده برتر در ترویج فرهنگ بومی مازندران در ادار کل فرهنگ و ارشاد مازندران، تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم، عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ بومی 15 عنوان کتاب از 184 کتاب چاپ شده در سال جاری، به موضوع فرهنگ بومی استان اختصاص یافته بر این اساس 14 تیر روز قلم بهانه ای شد تا جهت پاسداشت و تجلیل از از نویسندگان و ناشران برتر استان، این مراسم برگزار شود.

وی با بیان اینکه مصرف کالای فرهنگی در مازندران متاسفانه رتبه خوبی ندارد، افزود: در سال 1399 از 900 عنوان کتاب،803 هزار جلد تیراژ چاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از معاون جهاد دانشگاهی مازندران در روز قلم

تجلیل از معاون جهاد دانشگاهی مازندران در روز قلم