مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-06بين الملل

ورود و خروج خودروهای شخصی به قم ممنوع


استاندار قم با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی استان ابراز نگرانی کرد که این وضعیت بر اساس زائرپذیر بودن استان و همچنین تجمعات زیاد به وضعیت قرمز برسد.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی استان ابراز نگرانی کرد که این وضعیت بر اساس زائرپذیر بودن استان و همچنین تجمعات زیاد به وضعیت قرمز برسد.

با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم، با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است.

بهرام سرمست پس از پایان جلسه ستاد ملی کرونا در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نارنجی بودن وضعیت قم اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و محور مواصلاتی بودن استان نگران قرمز شدن قم هستیم.

وی افزود: با افزایش نظارت های بهداشتی تلاش می کنیم تا در شرایط قرمز کرونایی قرار نگیریم، همه استان هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند اصل بر ممنوعیت مسافرت به آن شهرهاست.

استاندار قم با تأکید مجدد بر ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی بیان کرد: از هم وطنان می خواهیم نه تنها از سفر به قم بلکه از سفر به کلیه مناطق کشور اجتناب کنند.

سرمست ادامه داد: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است، بسیاری از بخش های مختلف کشور در حال نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج خودروهای شخصی به قم ممنوع

ورود و خروج خودروهای شخصی به قم ممنوع